بنیامینبنیامین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

پسرم بنیامین بهترین هدیه خدا

تکونهای پسرم

1391/1/26 11:56
736 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم، عسل مامان.صبحت بخیر عزیز دلم قلب

دیروز کلی ورجه وورجه کردی و تکون خوردی قبلا هم تکون خورده بودی ولی دیروز، هم موقع نهار خوردن چند باری تکون خوردی و حرکاتتو احساس میکردم نمیدونم شاید میخواستی بگی گرسنمه مامان ماهی رو بخور زود باش آره شیطونک.بعدش هم که چند باری تا شب تکون خوردی و احساس خوبی به من دادی. الهی مامان دورت بگرده که چقدر هوای مامانو داری.

خلاصه یه روز پر هیجانی داشتی و منم یه روز پر احساس و دلچسبی

بازم حرکت کن.شنا کن .حتی دیگه کم کم باید لگد بزنی .ناراحت نشو مامان فرین هیچیش نمیشه .تو کار خودتو بکن .من کلی حال میکنم با تکونهای قند عسلم

میبوسمت پسمل قشنگمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مسافر تو راه
26 فروردین 91 12:48
سلام ماماني
ني ني شما و من همسنن و همجنس مي آيي با همديگه دوستشون كنيم؟