بنیامینبنیامین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

پسرم بنیامین بهترین هدیه خدا

هفته 33

1391/4/19 17:08
735 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم فرشته

عزیز دلم

عسل مامان

نفس تنم

امروز دقیقا 32 هفته و 4 روزه که توی شکم مامانی

پسرم نمیدونی چه حس قشنگیه تو رو داشتن . وقتی تو با لگدت منو بیدار میکنی و  با اون دستهای مخملی کوچولوت  منو نوازش میکنی . آخ که قربون خدا برم من که این احساس لطیف مادری  رو به منم نصیب کرد

تو دیگه هر روز بزرگتر و بزرگتر میشی و من از خدا میخوام که سالم و بی عیب و نقص باشی تا نشانی از زیبایی و عظمت خدا پا به این دنیا بذاره . وقتی تکونت کم میشه غصه میاد سراغ من میشینم باهات درد دل میکنم . میترسم که خدایی نکرده بلایی سرت اومده باشه دعا میکنم به درگاه خدا تا از طرف تو یه تکونی بیاد و من دلم آروم بگیره

دیروزم تکون نخوردی و خیلی غصه خوردم و بابایی دلداریم میداد که هیچی نیس ولی امروز که تکونت منو بیدار کرد هزار بار گفتم خدایا شکرت که چقدر مهربونی .

نمیدونی که چقدر دلم بی قراره که تو رو بدنیا بیارم و همه وجودتو بوسه بارون بکنم .

بهم قول بده که این 5 هفته رو هم تحمل کنی میدونم که جات خیلی تنگه و برات سخته ولی باشه به خاطر مامان

تا به سلامتی بدنیا بیایی

دوستت دارم عزیز دلم قلب

بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوسماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)