بنیامینبنیامین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

پسرم بنیامین بهترین هدیه خدا

شروع هفته 21.ماه ششم

1391/1/30 12:50
558 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم.قند و نبات مامان .امروز وارد هفته ٢١ شدی یعنی ٥ ماه رو به سلامتی پشت سر گذاشتی.با خوشی ها و بدی های ٥ ماه خداحافظی کردی و به ماه ششم سلام گفتی

امروز تو نشون دادی که چقدر صبور و مقاومی که با سرما و ناراحتی های مامان ، حالت تهوع ها و بی حالی ها و دردهاش کنار اومدی و هر روز بزرگ و بزرگ تر شدی و من به وجود تو به نفس های تو افتخار میکنمniniweblog.com.

میدونم که این ٤ ماه باقی رو نیز با سلامتی طی میکنی تا برای همیشه بیایی کنارمون.بیایی توی زندگیمونniniweblog.com

خیلی ازت ممنونم پسر دردونه من

خیلی خیلی دوست دارمniniweblog.com

میبوسمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سارا
30 فروردین 91 12:40
سلام خوبین ؟مبارکه .عزیزم مراقب خودت و گل پسر باش زیادم به خودت استرس راه نده که برای نی نی ضرر داره.فکر می کنم استرس در دوران بارداری امری طبیعیه ولی خوب نیست من تا اخرای خرداد گل دخملم میاد .به وب دخمل ما هم سر بزنید خوشحال میشیم با نظر تون شادمون کنید
زهرا از نی نی وبلاگ213
13 اردیبهشت 91 12:47
سلااااااااام من تو قسمت پرسش و پاسخ راجع به حروف ابجد مطلبی رو که نوشته بودید خوندم . میخواستم کمکم کنی. اسم من زهرا و اسم همسرم علیرضا هست. الان هفته 28 بارداریم. اسمی که ما واسه نی نی مون انتخاب کردیم محمد پارسا هست. میشه بگی عنصرش چیه و بذاریم یا نذاریم؟ ممنون میشم به وبلاگم بیای و جوابشو اونجا برام بذاری مرسی.: نی نی 213 nini213.niniweblog.com