بنیامینبنیامین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

پسرم بنیامین بهترین هدیه خدا

بی تاب برای آمدنت

1391/4/3 17:42
582 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم ، عزیز دل مامان

دلم خیلی بی تاب شده دیگه آروم و قرار ندارم همش دلم میخواد هرچه زودتر به سلامتی بدنیا بیای

شبها نمیتونم راحت بخوابم شرمنده تو هم هستم که اذیتت میکنم امیدوارم از دستم ناراحت نباشی

عشق من پسر یکی یه دونم دیروز رفتیم سرویس تخت خوابتو سفارش دادیم آبی و نقره ای خیلی قشنگ

بود . دیگه کم کم باید اتاقتو درست کنیم وسایلهاتو بچینیم تا تو بیای و یه نفس تازه ای به زندگی به خونمون

بدی.

دیشب بابا امیرتم اعترف کرد که صبرش تموم شده و میخواد هرچه زودتر این ٥٠ روز هم سپری بشه تا تو

بیایی .

٢٠ خرداد که رفته بودیم سونوگرافی دکتر همه اعضای بدنتو نشون داد ولی جالب تر از همشون انگشت

سبابت بود که انگار داشتی اجازه میگرفتی .قربون انگشت و دستای کوچولوی نازت برم من.دکتر اینقدر

 خوشش اومده بود که عکس انگشتتو  گرفت و داد بهمون . بزرگ که شدی عکس بهت نشون میدم

خلاصه ما بی صبرانه منتظر گل پسرمون هستیم تا به دنیای زیبایی ها عطر بهاری بده .

راستی شیطونکم دیگه لگدهات محکم شده پاهاتو حس میکنم سرتو حس میکنم . این لحظه ها خیلی

 شیرینه  فکر میکنم بعدا دلم تنگ میشم  ولی شیرین تر از اون صدای تو هستش که به ما آمدنت رو خبر

 میدی.

ناز خوشگلم  دیگه اسمتو مشخص کردیم  من بارسین میگم بابایی برسام ولی به احتمال زیاد بارسین

 بذاریم یعنی زاده خدای ماه.مرد ایرانی

امیدوارم خوشت بیاد جیگر طلای مامان

بوسسسسسسسسسسس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)