بنیامینبنیامین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

پسرم بنیامین بهترین هدیه خدا

نامه ای از طرف هستی

1391/2/7 12:00
534 بازدید
اشتراک گذاری

سلام برسام جون

niniweblog.com

من تورا خیلی دوست دارم و می خواهم هر چه زودتر بدنیا بیایی و با هم دوست باشیم  من اسمت را برسام انتخاب کردم .برایت یک بلوز آدیداس سفید دیده ام که میخواهم وقتی بدنیا آمدی برایت آنرا بخرم و بپوشی وقتی که آن بلوز را تنت دیدم خیلی خوشحال میشوم .من با پولهایی که در قلکم دارم برایت ماشین و موتور

niniweblog.com

و هر چیز دیگری که پولم برسد برایت میخرم.

niniweblog.com

من تو را خیلی دوست دارم چون تنها پسر عمه من هستی niniweblog.com.به زودی بدنیا بیا تا با هم بازی کنیم برایت غذا بدهم به عمه کمک بکنم در نگه داشتن تو و باهمدیگر به پارک برویم

niniweblog.com

 

مواظب خودت باش پسر عمه خوشگلم .انشاءالله که سالم بدنیا بیایی niniweblog.com

دوستت دارم

niniweblog.com

هستی(دختر داییت)niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهرا از نی نی وبلاگ213
22 اردیبهشت 91 10:37
سلاااااااااام عزیزم مرسی که جواب دادید. اسم مامان همسرم ملیحه هست. منتظرم تا عنصرشو بهم بگید ممنون
مامان علی مرتضی
20 خرداد 91 10:45
سلام فرین جان پس جواب منو ندادی واسه همون عنصر اسم هایی که گفتید اسم من مریم شوهرم حسن پسرم هم علی مرتضی .خواهرشوهرم هم منتظره ببینه چی میشه میشه به منم یاد بدی